4. We zijn gesetteld!! - Reisverslag uit Makkasan, Thailand van Demi Soetens - WaarBenJij.nu 4. We zijn gesetteld!! - Reisverslag uit Makkasan, Thailand van Demi Soetens - WaarBenJij.nu

4. We zijn gesetteld!!

Door: Demi Soetens

Blijf op de hoogte en volg Demi

23 Januari 2013 | Thailand, Makkasan

Een hele goede avond!!

Chantal en ik hebben eindelijk na 2 lange, stresvolle en warme dagen een super mooi appartementje gevonden. . Na wat onderhandelen ook nog is voor een hele mooie prijs!

De eerste dagen waren erg druk, en je krijg natuurlijk super veel invloeden op je af. pittig om je daar even door heen te sleuren, maar we zijn blij dat we nu echt kunnen gaan leven hier.

Dinsdag zijn we naar ons appartement verhuisd, we zijn meteen die dag naar de BigC geweest een soort Makro alleen dan een stuk goedkoper om onze eigen spulletjes te gaan kopen voor in ons eigen appartement!

korte samenvatting van ons o zo mooie huisje:
2 badkamers
2 slaapkamers
2 balkons
airco
wasmachine
wifi
zwembad
fitness
grote woonkamer
super mooie keuken

Wij redden het hier wel!

Stage
Vandaag heb ik mijn eerste stage dag gehad, tuurlijk altijd spannend, maar erg verassend en gaaf. Mijn stage zit in een soort strandhuisje alleen dan jammer genoeg niet aan het strand, maar wel met super mooie bomen en erg veel vogeltjes. Mijn collegas zijn erg sociaal en beleefd; echte creatievelingen.

Maar ik ga nu slapen want wil natuurlijk wel optijd komen morgen op mijn 2e dag;) Slaap lekker en tot snel.

Heel veel liefs, Demi

P.s. hoppaaa wij zijn gesetteld!!!!!!!!

  • 23 Januari 2013 - 18:18

    Mieke:

    Nice! Klinkt goed allemaal Deem! en een lekker zwembadje, ideaal!! Jij redt je wel daar :) Wat mag je allemaal gaan doen op je stage of is dat nog niet helemaal bekend na vandaag? Succes meis! Xx

  • 23 Januari 2013 - 21:02

    Riny:

    Wauw Demi ziet er heel mooi uit je apartementje, alles bij de hand zelfs een zwembad hoe gaaf is dat.
    Nou hopen dat je stage ook nog heel leuk blijft dan red jij het wel daaro. Heb je ook al foto's van de omgeving gemaakt daar ben ik ook wel nieuwsgieig na?? :) Groetjes en geniet ze XX

  • 28 Januari 2014 - 09:57

    Tijn Bakker:

    Ik wil komend jaar ook graag naar bangkok gaan.
    Jullie appartement ziet er goed uit.weet je nog toevallig wat je betaalde per maand per persoon?

    groeten
    Tijn

  • 28 Januari 2014 - 10:00

    Demi:

    Hoi, wij betaalde met zijn 2e incl gas water licht ongeveer 600 in de maand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Ik ben Demi Soetens en zit op het Sint Lucas in Boxtel, ik ga vanaf 17 januari 6 maanden stage lopen in Thailand

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 7601

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 02 Juli 2013

Stage lopen in Bangkok

Landen bezocht: