5. Genieten in Hua Hin! - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Demi Soetens - WaarBenJij.nu 5. Genieten in Hua Hin! - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Demi Soetens - WaarBenJij.nu

5. Genieten in Hua Hin!

Door: Demi Soetens

Blijf op de hoogte en volg Demi

03 Februari 2013 | Thailand, Hua Hin

Hallo lieve mensen,

de week vliegt hier voorbij, heb heel de week stage gelopen bij mijn stagebedrijf, het word steeds leuker en leerzamer (en mijn engels word steeds beter ;). Ik ben nu bezig met het ontwerpen van tools voor gehandicapten kinderen, wat een erg interessant onderwerp is en waar hier nog niet zo veel aandacht aan word besteed. Maar even over nog leukere dingen:

Wij zijn dit weekend met de meiden naar Hua Hin geweest, (ten zuid westen van bangkok) De oom van Marieke heeft daar een schitterende villa staan waar we met zijn alle mochten logeren. Wij zijn vrijdag voor het eerst met de ''Trein'' gereisd hier. Helaas waren er alleen nog tickets voor 3e klas vrij, echt een krakkemikkige bak. Ik denk dat hij de eerste 5 km, maar 10 km per uur reed en dan alsnog leek het of hij uit elkaar zou vallen. Na 4,5 u in de trein te hebben gezeten met ongeveer een uur vertraging waren we pas rond 23:00 in Hua Hin. Gelukkig stond Bert ons met een warm hart op te wachten.

Wij zijn na heerlijk slapen in een heerlijk bed de volgende dag op pad gegaan om Hua Hin te ontdekken, Bert heeft ons meegenomen naar Ananas plantages, rubber plantages en naar een olifanten ziekenhuis wat erg leuk was. Nadat we gedropt waren op het strand en de zee even zijn ingesprongen mochten we daarna lekker nog even een duik nemen in hun zwembad. Na wat opfrissen zijn we met zijn alle de stad ingegaan en hebben op de pier heerlijk thais gegeten. (met een biertje erbij natuurlijk)

Vandaag zijn we nog even langs het Paleis van de koning gegaan (in Hua Hin). Erg interessant, wij komen daar natuurlijk aan in onze korte broekjes en hempjes wat niet toegestaan was, dus met hele gewaden zijn we de grond opgelopen van het Paleis. We wouden vanmiddag weer een beetje optijd de trein terug pakken maar helaas zat die vol...... Toen maar voor wat meer Bath (thais geld) een luxe taxi gepakt richting ons oude vertrouwde Bangkok.

Nu uitgeteld en voldaan op bed, morgen weer lekker stage lopen en al dat lekkere eten (en biertjes) van dit weekend er maar is gaan afsporten ;)

Woord van het weekend: Genieten, genieten & genieten!!!!

Slaap lekker allemaal,

Liefs Demi

• 04 Februari 2013 - 16:20

Eef:

Hallo Demi,

Super leuk om zo je verhalen en foto's te lezen en te bekijken.
    Jullie redden het daar wel.

En ik ben toch ozo jaloers op die 35 graden daar.

Geniet ervan en ik blijf je volgen.

Liefs
    Eef
    X

• 05 Februari 2013 - 13:27

Jan & Mariette:

hai Demi,
    we beginnen wel 'n beetje jaloers te worden ( nee niet echt)................
    leuk dat je het goed naar je zin hebt , en denk maar aan carnaval in Nederland,
    koud nat guur, en dure biertjes.............dus dan mis je het niet.

J&M