1. 6 Dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hoogeloon, Nederland van Demi Soetens - WaarBenJij.nu 1. 6 Dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hoogeloon, Nederland van Demi Soetens - WaarBenJij.nu

1. 6 Dagen voor vertrek

Door: Demi Soetens

Blijf op de hoogte en volg Demi

11 Januari 2013 | Nederland, Hoogeloon

Hallo allemaal!
Ik ga proberen deze blog bij te houden de komende 6 maanden dat ik in Thailand zit.

Over 6 dagen is het zover, dan zitten wij met 5 meiden van het Sint Lucas in het vliegtuig onderweg naar het o zo mooie Bangkok.
de voorbereidingen zitten wel goed, alles is geregeld mijn visum mijn vaccinaties de checklist is gemaakt ik hoef alleen nog maar mijn koffer in te pakken. (waarschijnlijk het moeilijkste van alles)

Vandaag heb ik afscheid genomen van mijn 1e stagebedrijf, en nu iedereen gaat zeggen succes en veel plezier in thailand begin ik toch wel kriebels te krijgen (wat ik de laatste weken nog hellemaal niet gehad heb).

Het komt steeds dichter bij, bangkok, maar ook het afscheid van mijn familie en van mijn vriend. Donderdag zal een emotionele, spannende maar geweldige dag worden.

jullie horen snel van me!


Liefs, Demi

  • 11 Januari 2013 - 11:59

    Kaylee:

    En van je vriendinnies deem!

  • 11 Januari 2013 - 12:00

    Mieke:

    Ik ga je volgennnn! Ben benieuwd naar hoe je het gaat vinden daar! Tot dinsdag op je afscheidsfisje!! Xx

  • 11 Januari 2013 - 12:01

    Demi Soetens:

    en uiteraard afscheid van mijn allerliefste vriendinnetjes!!!!!!

  • 11 Januari 2013 - 12:08

    Marga Soetens:

    Hèy demi, dat klinkt spannend zeg stage in Bangkok! Wat ga je er doen? Iig heel veel suc6 maar vooral plezier! Gr. Marga

  • 11 Januari 2013 - 12:44

    Stephanie Van Vlerken:

    Geweldig! Ik ga je volgen, heeeeeeeeeel veel plezier meisje.

  • 12 Januari 2013 - 01:55

    Ton :

    hee demi,
    super veel succes.
    ik ga je volgen groetjes ton

  • 15 Januari 2013 - 09:39

    Yara:

    Vanavond mooi feestje bouwen!

  • 15 Januari 2013 - 18:12

    Letteke:

    Hee deem,

    Heel plezier en heel veel succes!
    Dat je er maar heel veel mag leren!
    En heel terug komen hea;-)

    Groetjes en fijne tijd daar meid, lekker genieten!

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Ik ben Demi Soetens en zit op het Sint Lucas in Boxtel, ik ga vanaf 17 januari 6 maanden stage lopen in Thailand

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 562
Totaal aantal bezoekers 7613

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 02 Juli 2013

Stage lopen in Bangkok

Landen bezocht: