2. Afscheidsfeest - Reisverslag uit Hoogeloon, Nederland van Demi Soetens - WaarBenJij.nu 2. Afscheidsfeest - Reisverslag uit Hoogeloon, Nederland van Demi Soetens - WaarBenJij.nu

2. Afscheidsfeest

Door: Demi Soetens

Blijf op de hoogte en volg Demi

15 Januari 2013 | Nederland, Hoogeloon

Nog 2 dagen en dan is het zover, dan ga ik van -2 naar +35 graden heerlijk toch?

Vanavond Is mijn afscheidsfeestje, ik heb er super veel zin in alleen een beetje jammer dat het zon slecht weer is. Hopelijk blijven de mensen daardoor niet thuis.
al mijn vriendinnetjes, vriendjes en familie komen en ik weet zeker dat het een top avond word.

Ik heb vandaag van mijn vader een huge tas gekregen, die gaat zeker handig zijn en vooral voor de terug reis omdat ik daar natuurlijk kleren geen drol kosten.

verder ben ik erg benieuwd naar mijn stage, ik ga stage lopen bij een vrouwtje die samen met haar broer een product design bedrijfje heeft opgezet sinds kort. Dus ik ga mee meubels ontwerpen en maken.

Jullie horen snel meer!

enne..... PROOST!!
Liefs Demi

  • 15 Januari 2013 - 17:48

    Yara :

    Op z'n kop naar huis!

  • 15 Januari 2013 - 18:55

    Simone Vrijsen:

    Hee Demi!
    Ik wil je heel veel plezier wensen in Thailand, super gaaf. Ook al is het afscheid straks even moeilijk je krijgt er vele leuke dingen voor terug. Geniet van deze avond en een hele fijne tijd! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Ik ben Demi Soetens en zit op het Sint Lucas in Boxtel, ik ga vanaf 17 januari 6 maanden stage lopen in Thailand

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 693
Totaal aantal bezoekers 7614

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 02 Juli 2013

Stage lopen in Bangkok

Landen bezocht: